میز خدمت الکترونیکی

سامانه ۹۹۹۰

  • سامانه اطلاع رسانی همراه اول  در خصوص دریافت خدمات مالی ،سرویس ها ،پرداخت قبوض، استفاده از ، استفاده از خدمات غیرحضوری، سرویس نورنتا و انجام نظر سنجی در خصوص دریافت پیشنهادات و انتقادات

 

سامانه ۲۰۰۰

  • ارائه خدمات غیر حضوری تلفن ثابت ، پرداخت کلیه قبض های  شرکت های خدماتی از طریق شناسه قبض و شناسه پرداخت ،امکان اضافه و حذف شماره از لیست ارسال قبض دوره ای  در صورت درخواست مشترک

 

 سامانه ۲۰۱۱۷

  • سیستم اعلام خرابی مخابرات منطقه می باشد و در صورتی ‌که مشترکان با هرگونه مشکل قطع ارتباط در تلفن ثابت برخورد کنند، می‌توانند با شماره‌گیری سامانه گویا ۲۰۱۱۷ شماره تلفن معیوب را وارد کرده و منتظر پیگیری مشکل از سوی شرکت مخابرات باشند.

 

سامانه ۲۰۲۰

  • این سامانه در راستای بررسی مشکلات و خطاها و پشتیبانی کامل از سرویس ADSL تاسیس شده است که شامل مرکز تماس سرویس اینترنت ،خرید ADSL,VDSL، درخواست خرید اینترنت پرسرعت ویژه تانوما ،FTTH و سیب فون ،پشتیبانی فنی ADSL,VDSL، پشتیبانی اینترنت پرسرعت FTTH و سیب فون و نیزدریافت پیشنهادات و انتقادات می باشد .

 

سامانه ۲۰۱۰

  • شرکت مخابرات ایران برای ارائه هرچه بهتر و مفیدتر خدمات دیتا به مشترکین خود ، مرکز تماس متمرکز ۲۰۱۰ را راه اندازی نموده که به طور ۲۴ ساعته پاسخگوی مشکلات فنی و سوالات مربوط به سرویس ها و صورتحساب دیتای مشتریان، تغییر سرویس فعلی وارتباط با مشتریان  باشند .

 

سامانه ۲۰۲۱

  • واحد ارتباطات مردمی اداره روابط عمومی و ارتباطات مخابرات منطقه هرمزگان از طریق این سامانه آماده دریافت هرگونه پیشنهاد، مشکل و شکایات شهروندان در خصوص مسائل مختلف ارتباطی می باشند که با تجمیع شکایات امکان نظارت، پایش و رصد مستقیم دفتر بازرسی بر فرآیند رسیدگی به شکایات فراهم می شود و در نتیجه شاهد کاهش زمان پاسخگویی خواهیم بود.