حضوررئیس و کارشناس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه در پنجمین جشنواره روابط عمومی های مخابرات مناطق سراسر کشور در مشهد مقدس
   چاپ
۰۹:۱۰ - شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۶ / شماره : 55 / تعداد نمایش : 285

به گزارش روابط عمومی، پنجمین جشنواره روابط عمومی های مخابرات مناطق سراسر کشور با هدف بررسی کارکردهای روابط عمومی ستنی و روابط عمومی مدرن به منظور افزایش حرفه ای گرایی در مجموعه روابط عمومی و معرفی روابط عمومی های برتر، پنج شنبه هفتم دی ماه در مشهد مقدس برگزار شد
در این جشنواره که با حضور مهندس قنبری رییس هیات مدیره ، دیانی مدیر منابع انسانی و همچنین مدیران و کارشناسان برگزیده روابط عمومی های مخابرات مناطق سراسر کشور برگزار شد ، بخش های ارتباطات برون سازمانی ، درون سازمانی، خلاقیت و نوآوری ، کارشناس برتر، مسئول روابط عمومی برتر و مدیر منطقه برتر مورد ارزیابی قرار گرفتند که به نفرات برتر در هر بخش جوایزی به رسم یاد بود اهداء شد .
دکتر قنبری، رییس هیآت مدیره شرکت مخابرات ایران در پنجمین جشنواره روابط عمومی های برتر مجموعه شرکت در سخنانی بیان داشت: امروزه مفاهیم ‌جدیدی در حوزه روابط عمومی آشکار می شود که بکار گیری این مفاهیم و عملیاتی کردن آن به سرآمدی سازمان می انجامد.
دکتر قنبری، ثبات و پایداری در شرکت را لازم و ضروری دانست و خاطرنشان ساخت: از آنجایی که شرکت مخابرات ایران مسیر طولانی را در توسعه ارتباطات کشور پیش رو دارد، ضروری ست دو مولفه ثبات و پایداری همواره در شرکت حفظ شود که این مهم بر عهده روابط عمومی ست.
وی همچنین، روابط عمومی را یک حوزه تخصصی در بخش افکارسنجی عنوان کرد و افزود: روابط عمومی با رصد مخاطبان سازمان و تحلیل بازخوردها میتواند پایه و اساس بهبود سازمان باشد.
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در ادامه سخنان خود به همپوشانی وظایف روابط عمومی و حوزه بازاریابی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی در پشتیبانی فروش و بازاریابی نقش حیاتی داشته و باعث افزایش سهم از اذهان در بازار می شود.
دکتر قنبری از روابط عمومی به عنوان اهرم پرقدرت و نافذ یاد کرد و اظهار داشت: این حوزه در خلق ایده ها برای ورود به بازارهای جدید نقش اساسی دارد.
وی با اشاره به اینکه مقوله برند، تصویر سازی مهمی از شرکت نزد مشتریان دارد بیان کرد: برند که نتیجه مهم فعالیت های شرکت نزد مشتریان از باب ارائه محصول و خدمات می باشد باید با استفاده از ابزارهای ارتباطی با مخاطبان حفظ و همواره ارتقا یابد.
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی شفاف باید برای مخاطبان انجام شود اظهار داشت: روابط عمومی باید با اطلاع رسانی موثر و مطابق با واقعیت ها برای روشنگری افکار عمومی انجام دهد.
دکتر قنبری در پایان سخنان خود، ایجاد همبستگی، ایجاد اعتماد و ایجاد نشاط برای کارکنان را بر عهده روابط عمومی دانست و افزود: روابط عمومی با اهمیت به این سه موضوع باید در حوزه درون سا زمانی هم فعال و تاثیرگذار باشد
گفتنی است دیانت رئیس روابط عمومی و ارتباطات و کارشناس تبلیغات و انتشارات نیز در این جشنواره حضور داشتند .


منفیمثبت (بدون امتیاز)
نظرات شما