تمهیدات لازم مخابرات منطقه جهت رضایت مشتریان و مسافرین نوروزی
   چاپ
۲۳:۰۰ - یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ / شماره : 2196 / تعداد نمایش : 799

ارائه خدمات مناسب وحفظ و پایداری شبکه ارتباطی در نقاط گوناگون استان

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه هرمزگان، ستاد بحران مخابرات منطقه با اتخاذ تمهیدات و پیش بینی تدابیر لازم در مقابله با ایجاد بحرانهای احتمالی به دلیل ورود سامانه بارشی در استان و شرایط جوی و نیز جهت رضایت مشتریان و مسافرین نوروزی در شرایط بحران با بهره گیری از توان حداکثری خود در راستای ارائه خدمات مناسب وحفظ و پایداری شبکه ارتباطی در نقاط گوناگون استان ، در آمادگی کامل بود .

مخابرات منطقه هرمزگان همچنین با ارسال گزارش به موقع از قطعی و اختلال در ارتباطات استان و آمادگی کامل نیروها و کارشناسان فنی در حوزه های مختلف جهت رفع مشکل به شرکت مخابرات ایران، شرایط لازم را جهت میزبانی مطلوب از مسافران نوروزی وارائه خدمات مخابراتی ورفاهی به مشتریان  فراهم کرد.

گوشه از اقدامات مخابرات منطقه هرمزگان در تعطیلات نوروزی به شرح ذیل

می باشد :

  • پیگیری تامین یک لینک ۱۰G برای جزیره قشم جهت تامین پهنای باند مناسب برای مشتریان سیار

  • پیگیری تامین یک لینک ۱G برای جزیره کیش جهت تامین پهنای باند مناسب برای مشتریان سیار

  • بهینه سازی ۸ سایت همراه اول در جزیره کیش و ۱۵ سایت همراه اول در جزیره قشم به منظور ارائه خدمات مطلوب و افزایش کیفیت سرویس به مستریان همراه اول

  • راه اندازی ۱۲ سایت ۳G همراه اول در شهرستان های بندرعباس ،گاوبندی ،بندر لنگه ،حاجی آباد ،میناب و رودان .

  • تهیه شیفت دفاتر خدمات ارتباطی جهت ارائه خدمات به مسافرین نوروزی .

  • تشکیل ستاد شورای نوروزی در منطقه و پیگیری مسائل و مشکلات مربوطه و هماهنگی با روسای شهرستانها.

شرکت در جلسات ستاد سفرهای نوروزی و ستاد بحران استانداری و پیگیری رفع مشکلات مطرح شده

 


منفیمثبت (بدون امتیاز)
نظرات شما

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید دیدگاه خود را درج کنید .