بهبود وضعیت سیستم پاسخگویی و پشتیبانی مشترکان

۱۶ مرداد ۱۳۹۸

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از بهبود وضعیت سیستم پاسخگویی و پشتیبانی مشترکان این شرکت خبر داد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از بهبود وضعیت سیستم پاسخگویی و پشتیبانی مشترکان این شرکت خبر دادو گفت : تمامی تلاشمان این است که با بهبود کیفیت خدمت رسانی ، رضایت مندی مشترکان  فراهم شود  .

سید مجید صدری در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود : وضعیت مرکز پاسخگویی شرکت مخابرات ایران (۲۰۲۰) نیازمند بهبود بود که با برنامه ریزی های لازم صورت در این زمینه ، مشکلات فعلی این مرکز حل شد.

وی با  تاکید بر استاندارد سازی و بهبود کیفیت پاسخگویی مراکز ۲۰۲۰ گفت : از این رو اصلاح وضعیت مراکز پشتیبانی ۲۰۲۰ را در دستور کار قرار دادیم و با هدف استاندارد سازی و بهبود کیفیت پاسخگویی مراکز ۲۰۲۰، ساز و کار پرداختی به کارکنان این مراکز از حقوق ثابت به ترکیب حقوق ثابت و متغیر تبدیل خواهد شد.

وی توجه به سرمایه انسانی و نیز ارائه خدمات با کیفیت به مشترکان را از مهمترین اولویت های شرکت مخابرات ایران عنوان کرد که برای تحقق این اهداف طرح های عملیاتی و اجرایی در دستور کار قرار دارد.